Αγαπητοί αναγνώστες,
αρχικώς θα κάνουμε ένα γενικότερο σχόλιο, πριν περάσουμε στην ενημέρωσή σας.
Οπως γνωρίζετε, οι επιτροπές αυτό το χρονικό διάστημα λόγω περιοριστών μέτρων (όπως και στην πρώτη καραντίνα) πραγματοποιούνται δια περιφοράς. Απολύτως σωστός και ασφαλής τρόπος η αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή η τηλεφωνική απάντηση επί των θεμάτων από τα μέλη, καθώς το πρώτιστο είναι η διασφάλιση της υγείας.
Κατά την διάρκεια λοιπόν, αυτής της περιόδου και σε όλες τις αποστολές των δικών μας απαντήσεων για την υπερψήφιση, την καταψήφιση ή την επιφύλαξή μας ως προς τα ζητήματα, θέτουμε σειρά ερωτήσεων-διευκρινίσεων σχετικώς με τα θέματα. Αυτό δε, έχει συμβεί στην συντριπτική πλειοψηφία των οικονομικών επιτροπών, κυρίως λόγω του αντικειμένου τους. Εν ολίγοις, ΕΠΙ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ζητούμε απαντήσεις και απαντήσεις δεν παίρνουμε. Ποια η αξία της ενδελεχούς μελέτης εκ μέρους μας, με την επισήμανση ενίοτε λαθών ή παραλείψεων, όταν στοιχειωδώς δεν λαμβάνουμε απάντηση; Διότι σε περίπτωση φυσικής παρουσίας, θα είχαμε έναν κάποιο διάλογο. Επομένως, ζητούμε, ως ειπώθηκε στο τελευταίο ΔΣ, έγγραφη απάντηση εκ μέρους του γενικού γραμματέα, καθ\’ ύλην αρμοδίου των επιτροπών στην δική μας αποστολή email και επί των ερωτημάτων μας, προκειμένου να αποδοθεί η δέουσα υπόσταση σε αυτή την διαδικασία.
Από την 2η επιτροπή ποιότητας ζωής (4-2-2021) και όπως ενημερωθήκαμε από τον δημ. σύμβουλο, μέλος της επιτροπής και αντιπρόεδρο ΔΣ, κ. Πέτροβιτς.
- Λήψη απόφασης σχετικά με την επικαιροποίηση του \”Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων του Δήμου Βαρης Βούλας Βουλιαγμένης\”. Πρόκειται για μια μελέτη, η οποία συζητήθηκε επίσης δια περιφοράς, στην επιτροπή διαβούλευσης. Σε αυτή την επιτροπή μετέχουν ο κ. Πλουμίδης (μέλος μας στον ΟΑΠΠΑ) και η κ. Βιτάλη (μέλος του τοπικού συμβουλίου Βούλας), αμφότεροι στην παράταξη Κύμα Ενωμένων Πολιτών, Δ. Δαβάκης. Οι παρατηρήσεις επί της μελέτης αυτής των 175 σελίδων ήταν:
*Στη σελίδα 50 αναφέρεται: \”Τα ανακυκλούμενα απόβλητα αυξάνονται… Τα απόβλητα προς ταφή αυξάνονται\”. Ομοίως, σύμφωνα με τον πίνακα απο το 2018 στο 2019 σημειώνεται τεράστια αύξηση αποβλήτων! Απορίας άξιο.
*Στη σελίδα 66 αναφέρεται ότι στα Πηγαδάκια έχει αποσυρθεί το 75% των κάδων.
*Χωροθέτηση του Πεδίου Πράσινων Εφαρμογών (σελ.116), σύμφωνα με την μελέτη το συγκεκριμένο σημείο έχει σημαντικές δυσκολίες \”λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών\”. Σας θυμίζουμε, πρόκειται για έκταση 32.089,72 τ.μ. εντός του χώρου της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, στη Βάρη Αττικής. Για την έκταση αυτή έχει υπογραφεί πρωτόκολλο συναντίληψης και συνεργασίας στις 17-1-2018, μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και τον Δήμο μας. Η πάγια θέση μας στο θέμα αυτής της \”συνεργασίας\” ήταν, είναι και θα είναι αρνητική.
Εν κατακλείδι, για το σημείο αυτό έχει ήδη ανακοινωθεί πάγωμα της διαδικασίας, καθώς στερείται βασικών αδειοδοτήσεων, κυρίως λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών.
6η οικονομική επιτροπή 27-1-2021
Σταχυολογώντας τα σημαντικότερα σημεία αναφέρουμε:
- Ανάδειξη οριστικού αναδόχου για Αποδοχή Ανεπεξέργαστων Αστικών Στερεών Αποβλήτων. Μία και μόνη η συμμετέχουσα εταιρεία, με συνοπτικό διαγωνισμό, προσέφερε 74.186,97€ επί αρχικής τιμής 74.377,68€. Δηλαδή, μας έκανε σκόντο 190 ευρώ….
- Στις προμήθειες τροφίμων, γάλακτος και άρτου για τις ανάγκες όλου του δήμου, δεν είδαμε πουθενά τον άρτο! Μήπως έχει παραμείνει στον τίτλο από παλαιότερα; Πού να το μάθουμε, όταν δεν μας απαντά κάποιος; Άλλη απορία, τα κατεψυγμένα είδη, τί περιλαμβάνουν;…
- Επαναλειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας. Οπως γνωρίζετε, είμαστε αρνητικοί στον τρόπο λειτουργίας της γιατί δεν καλύπτει τις βασικές ανάγκες, τις οποίες καλείται να συνεπικουρήσει. Εν προκειμένω όμως και για την επαναλειτουργία της, η οποία έγινε στις 25-1 και ημέρα Δευτέρα, αλλά ήρθε προς έγκριση η άρση αναστολής λειτουργίας της στις 27-1 και ημέρα Τετάρτη, τί να υποθέσουμε; Για ποιο λόγο και με ποια διαδικασία προηγήθηκε η επαναλειτουργία και κατόπιν ζητήθηκε έγκριση από την επιτροπή;…
- Λήψη απόφασης για την άσκηση ή μη ενδίκου μέσου. Κληθήκαμε να αποφασίσουμε αν ο δήμος θα στραφεί εναντίον ασφαλιστικής εταιρείας προκειμένου για αποζημίωση υλικών ζημιών φορτηγού του δήμου, ύψους 12.390€ το οποίο ενεπλάκη σε τραγικό δυστύχημα. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την διαδικασία αλλά το γεγονός είναι θλιβερό. Συλλυπητήρια στους οικείους του αδικοχαμένου μοτοσικλετιστή.
Το επόμενο ΔΣ θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης την Δευτέρα 8-2 και θ\’ αρχίσει στις 5 το απόγευμα.
Εις το επανιδείν και επαναγράφειν
Ι. Δόγκα, δημ. σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης.